Gedurende de periode van online inschrijven voor 'lopende' cursisten komt het wel eens voor dat een inschrijving wordt geweigerd of geannuleerd. Deze handeling vindt in veel gevallen automatisch plaats kan worden veroorzaakt door de volgende zaken;

 

Je betaling is niet volledig afgerond 

Een betaling is pas volledig (voor ons systeem) wanneer we van de bank ook de werkelijke terugkoppeling hebben ontvangen dat een betaling is verricht. Dat wil zeggen dat je, nadat je je iDeal betaling hebt verricht bij je bank, moet wachten totdat je door je bank bent teruggestuurd naar onze website. Je krijgt dan op onze website ook een melding dat je betaling succesvol is geweest. Wanneer je te vroeg je browser sluit wordt het geld ook daadwerkelijk afgeschreven maar krijgt ons systeem geen melding. Wanneer een succesvolle betalingsmelding 5 minuten uitblijft wordt een inschrijving automatisch geannuleerd om de cursusplaats weer beschikbaar te maken.

 

Omzetting naar een andere groep

Wanneer je in overleg met de cursusadministratie wordt omgezet naar een andere groep ontvang je vanzelfsprekend een annulering van de inschrijving welke je eerder hebt gedaan.

 

Je hebt ingeschreven voor een verkeerde groep

Wanneer je hebt ingeschreven voor een groep waarvoor je niet in aanmerking komt of wanneer je bijvoorbeeld voor de sporten inschrijft terwijl je de huidige periode geen sportcursus volgt dan kun je geen gebruik maken van de online inschrijvingen. Door de cursusadministratie wordt je inschrijving dan handmatig geannuleerd.