Om gebruik te maken van onze servicedesk voor het stellen van vragen of om je in te schrijven is het NIET nodig om vooraf een account aan te maken of om in te loggen!

Wordt er na het stellen van een vraag een account aangemaakt? Ja, op het moment dat je een vraag stelt wordt er een account aangemaakt in onze servicedesk. Indien je dit wenst dan kun je je account zelf eenvoudig verwijderen door te klilkken op de volgende link:

Waarom maken jullie een account aan? Wij maken een account aan om je in de gelegenheid te stellen alle door jou aan ons gestelde vragen terug te kunnen kijken en inzage te hebben voor welke cursussen je hebt ingeschreven. Ben je niet langer lid dan heb je de mogelijkheid om je account te verwijderen door te klikken op de volgende link:

Ik ben mijn inloggegevens kwijt! Om je gebruikersnaam en/of wachtwoord te herstellen is het noodzakelijk dat je gebruik maakt van het mailadres dat je eerder hebt gebruikt. Indien je een nieuw mailadres hebt kun je je account niet herstellen.

Wil je weten hoe wij omgaan met je persoonsgegevens en andere informatie/data en hoe wij dit verwerken lees dan onze privacyverklaring.